80

noen synes det er en god ide å målet livet i halvtimer

mikroliv kaller de det

noen andre (og her bør noen andre virkelig kjenne sin besøkelsestid) bør spørre seg selv, og verden, og ikke minst de første, hva de første egentlig vil, hva deres intensjon er med å måle livet i halvtimer, hvorfor i helvete er det en god ide å målet livet sitt – eller noen andres (tredjes i vårt tilfelle) – liv i halvtimer?!

Vel, kan hende er det hele egentlig fullstendig selvforklarende: du vil måle mitt liv i halvtimer for at jeg skal kunne leve mer effektivt.

EFFEKTIVT!

selv er jeg mest opptatt av et bilde jeg ennå ikke har sett, et bilde jeg går og venter på, halvtime etter halvtime mens livet mitt renner sakte ut i sanden

eller

en tørkesnor ved havet

badet i kuling

vi skal alle dø

men først

offentlig sysselsetting

hvis jeg var en mann ville jeg ha brukt hviledagene til å konstruere et tannhjul som kan spise offentlige konsonanter og mikrolivhalvtimer

dette er min ide om ekte mannfolkarbeid, selv har jeg det mer enn travelt med å holde det rent og pent i mikrolivet mitt.

dessuten har jeg akkurat pådratt meg et snev av imbesillitet i lungene

svisj

svisj

svisj

Legg igjen en kommentar

